Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Sweater weather Tag

Γεια σας κορίτσια μου!!

Ο Δεκέμβρης μπήκε δυναμικά με πολύ βροχή και λίγο παραπάνω κρύο οπότε τι καλύτερο από ένα tag post ειδικά αφιερωμένο σε αυτόν τον καιρό.


1)Αγαπημένη μυρωδιά σε κερί?
    Είμαι εθισμένη στη μυρωδιά της βανίλιας! Επόμενη επιλογή θα ήταν κάτι σε κανέλα και πορτοκάλι!

2)Καφές, τσάι ή ζεστή σοκολάτα?
    Πίνω και τα τρία ανεξαρτήτως εποχής αλλά δεν νομίζω  ότι υπάρχει καλύτερο από μια ζεστή σοκολάτα όταν ο καιρός αρχίζει να χειμωνιάζει.


3)Ποια είναι η καλύτερη φθινοπωρινή ανάμνηση που έχεις?
    Θα έλεγα πως το φετινό φθινόπωρο ήταν αρκετά ξεχωριστό για εμένα και θα μείνει στη μνήμη μου για πάντα.

4)Ποια τάση προτιμάς: σκούρα χείλη ή έντονο eyeliner?
    Πραγματικά μου είναι δύσκολο να διαλέξω γιατί και τα δυο με χαρακτηρίζουν. 

5)Αγαπημένο άρωμα για το φθινόπωρο?
    Δεν αγοράζω αρώματα με βάση την εποχή αλλά επιλέγω από τη συλλογή μου τις ποιο "ζεστές" και αισθησιακές μυρωδιές για το χειμώνα. Το άρωμά μου αυτό τον καιρό είναι το Naomi Campbell Signature


6)Αγαπημένο Χριστουγεννιάτικο φαγητό?
    Αρνάκι με πατάτες στο φούρνο της μητέρας μου και φυσικά τα μελομακάρονα!!

7)Πώς είναι ο καιρός το φθινόπωρο εκεί που μένεις?
    Φέτος το φθινόπωρο ήταν αρκετά ηλιόλουστο, αφού είχα αρχίσει να πιστεύω ότι θα κάνουμε Χριστούγεννα με κοντομάνικο αλλά τις τελευταίες μέρες είναι αρκετά βροχερός ο καιρός με πολύ υγρασία.

8)Το πιο πολυφορεμένο σου πουλόβερ?
    Ένα λευκό πουλόβερ που αγόρασα 4 χρόνια πριν όταν είχα κάποια παραπάνω κιλά και το φοράω ακόμα και σήμερα.




9)Απαραίτητο βερνίκι νυχιών για το χειμώνα?
    Σκούρες μπορντό και μελιτζανί αποχρώσεις έχουν κλέψει την καρδιά μου φέτος. Θα προτείνω το Erre Due Beat 623.


10)Αγώνες ποδοσφαίρου ή να πηδάς σε ένα βουνό από φύλλα?
      Αυτό με τα φύλλα δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά απολαμβάνω να παρακολουθώ ποδόσφαιρο με τον πατέρα μου ή με το καλό μου.

11)Skinny jeans ή κολάν?
      Σίγουρα στενά τζιν αλλά έχω μπει στο τρυπάκι και των κολάν φέτος.

12)Μπότες Combat ή Uggs?
      Για να βγω έξω δεν θα φόραγα τίποτα απ΄τα δύο αλλά μέσα στο σπίτι μου αρέσουν πολύ τα μποτάκια τύπου uggs όχι τα αυθεντικά γιατί ζεσταίνουν τα ποδαράκια μου.

13)Αγαπημένη φθινοπωρινή σειρά στην τηλεόραση?
      Από ξένες παρακολουθώ εδώ και χρόνια το Grey's Anatomy και από ελληνικές το Βαλς με δώδεκα θεούς του ΑΝΤ1. 

14)Ποια τραγούδια σε βάζουν στο πνεύμα του φθινοπώρου?
      Δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο τραγούδι αλλά όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα ακούω όλο και πιο συχνά τα κλασσικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια.


Αυτές ήταν οι ερωτησούλες και οι απαντήσεις μου! Κάνω tag όλες όσες τους άρεσε το tag αυτό και περιμένω να μου αφήσετε στα σχόλια το link με τις δικές σας απαντήσεις!


Φιλάκια πολλά!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου