Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Look of the Day : Cozy and Natural

Γεια σας κορίτσια μου!!

Ελπίζω να περάσατε όμορφα τα Χριστούγεννα, να φάγατε πολύ, να γελάσατε πολύ και να περάσατε πολύτιμο χρόνο με τους αγαπημένους σας ανθρώπους! Εγώ εχθές ήμουν λίγο άρρωστη οπότε έμεινα σπίτι με την οικογένειά μου αλλά σήμερα που ένιωθα καλύτερα βγήκα για βολτούλα και καφεδάκι με την παρέα μου και περιποιήθηκα λίγο τον εαυτό μου!
Πάμε λοιπόν να δούμε τι φόρεσα, τι χρησιμοποίησα για το μακιγιάζ μου και τα νυχάκια μου....


OUTFIT





Φόρεσα το πουλόβερ μου από TALLY WEIJL,
το μαύρο μου skinny παντελόνι από ZARA
τις μαύρες μπαλαρίνες μου από ZARA
το μαύρο μου παλτό, το κασκόλ και
την χιαστί μαύρη τσάντα από ένα κατάστημα
της γειτονιάς μου.


ΝΥΧΙΑ





Χρησιμοποίησα για βάση την 3in1 perfecting base coat Sephora, στον δείκτη και στο μικρό δαχτυλάκι ένα απαλό σχεδόν διάφανο ροδακινοροζ Erre Due Beat 606, στον παράμεσο(ring finger) το ασημί glitter Tommy G Nail Art No9, στον δείκτη ένα απαλό ροζάκι Erre Due Beat 611 και μόνο στο μισό νύχι λίγο από το ασημί glitter. Τέλος στον μέσο έβαλα το ίδιο απαλό ροζάκι και έκανα λουλουδάκια άσπρα με το Erre Due exclusive 02 και το ασημί glitter στο κέντρο κάθε λουλουδιού με το εργαλείο για βούλες από τα Jumbo.



ΜΑΚΙΓΙΑΖ



Έκανα ένα απλό μακιγιάζ με τη BBcream της Garnier για λιπαρά δέρματα, το bronzer από The Body Shop 03 medium matte για κοψίματα και το ρουζ Plum Foolery από MAC για λίγο χρώμα που τα άπλωσα με το πινέλο για ρουζ της Radiant. Στα μάτια έκανα μια γραμμή eyeliner με το αγαπημένο μου Korres Professional Liquid Eyeliner και τόνισα τις βλεφαρίδες μου με τη μάσκαρα One by One της Maybelline. Για τα χείλη μου προτίμησα κάτι nude το Glossy lip pencil από Sephora στην απόχρωση 05 Glossy pale pink.  



Φιλάκια πολλά!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου