Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Perlier Sandalwood Shampoo & Shower gel Review

Γεια σας κορίτσια μου!!



Μπήκε και ο Φεβρουάριος και νομίζω αυτός ο χρόνος θα φύγει χωρίς να τον καταλάβουμε! Ελπίζω να περνάτε όμορφα, να απολαμβάνετε τη ζέστη του σπιτιού σας, τα ζεστά σας ροφήματα και τα χουχουλιάρικα ρούχα σας τώρα που οι τελευταίες μέρες είναι λίγο πιο κρύες και ο χειμώνας θυμήθηκε να περάσει και από τη χώρα μας!
Την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφόρησαν τα περιοδικά μόδας και φυσικά έτρεξα να πάρω κάποια από αυτά γιατί ως fashion και beauty junky λατρεύω να τα ξεφυλλίζω και να εμπνέομαι από αυτά και γιατί επιπλέον είχαν πολύ ωραία, ενδιαφέροντα δωράκια! Ένα από αυτά ήταν το In Style που είχε δώρο αφρόλουτρα σε τρία διαφορετικά αρώματα από την εταιρεία Perlier και εγώ διάλεξα το Sandalwood (Σανταλόξυλο) Shampoo & Shower Gel, μια μυρωδιά που την είχα μυρίσει σε διάφορα αρώματα ως υποτόνο αλλά ποτέ μόνο του!





Η εταιρεία Perlier είναι Ιταλική και εξειδικεύεται στα προϊόντα περιποίησης σώματος και μπάνιου. Χρησιμοποιεί μόνο φυσικά και φυτικά συστατικά που χρησιμοποιούνται και για θεραπευτικούς σκοπούς (που σημαίνει καθόλου parabens και περιττά χημικά) και φυσικά δεν κάνει δοκιμές σε ζωάκια! Μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα της και να μάθετε περισσότερα για την εταιρεία στην ιστοσελίδα της εδώ.

Με το που πήρα στα χέρια μου το συγκεκριμένο αφρόλουτρο και το άνοιξα, με συνεπήρε η έντονη μυρωδιά του! Μια μυρωδιά αρκετά έντονη (που σε πολλούς μπορεί να μην αρέσει), πλούσια, ζεστή, ανατολίτικη, πικάντικη! Κάτι τελείως διαφορετικό από τα συνηθισμένα και θεωρείται κυρίως αντρική μυρωδιά(μα είναι δυνατόν να με ελκύουν πιο πολύ οι αντρικές μυρωδιές παρά οι γυναικείες... αλλά θα μου πεις αυτός είναι και ο σκοπός τους!!). Όσες φορές έχω κάνει μπάνιο με αυτό το αφρόλουτρο νιώθω ότι ταξιδεύω και είτε βρίσκομαι σε μια ανατολίτικη χώρα με χορούς της κοιλιάς, μπαχάρια και άραβες πρίγκιπες είτε ότι βρίσκομαι σε ένα μαγαζί με αντίκες που φαντάζομαι ότι έτσι θα μύριζε το ξύλο κάθε παλιού επίπλου! Μαγευτική μυρωδιά που όμως πολλοί τη θεωρούν βαριά.

Είναι σε μορφή gel και έχει ένα χρυσοκαφέ χρώμα που όταν το βάζω επάνω στο σφουγγάρι μου, μου θυμίζει μέλι! Κάνει αρκετό αφρό χρησιμοποιώντας λίγη ποσότητα και αφήνει το δέρμα απίστευτα απαλό και ενυδατωμένο(πραγματικά δε νιώθω την ανάγκη να απλώσω κρέμα σώματος όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει!), ενώ το άρωμά του κρατάει πάνω στο δέρμα για αρκετές ώρες! Εκτός από αφρόλουτρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σαμπουάν υποστηρίζοντας ότι δυναμώνει τα μαλλιά! Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στα μαλλιά μου αλλά σκοπεύω να το κάνω αν και θεωρώ ότι θα κάνει καλύτερη δουλειά ως αφρόλουτρο!








Αν θέλετε να δοκιμάσετε τα προϊόντα Perlier (έχω διαβάσει τα καλύτερα για τις κρέμες σώματος και χεριών!) μπορείτε να τα βρείτε στα Hondos Center.


Εσείς το έχετε δοκιμάσει ή κάποιο άλλο από τα προϊόντα Perlier??



Φιλάκια πολλά!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!! Η μαμά ήταν η πρώτη που μου συνέστησε αυτή την εταιρία, μάλιστα έχει πάρει μια κρέμα σώματος με άρωμα καρύδα που μυρίζει πολύ όμορφα. Είμαι σίγουρη ότι αυτό το shampoo & shower gel με άρωμα σαντανόξυλο θα είναι υπέροχο!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, πόσο συμφωνώ! Εγώ είχα διαλέξει το μπλε και πραγματικά ήταν έρωτας! Δεν ξηραίνει το δέρμα και η μυρωδιά του μένει περισσότερο απο οποιοδήποτε αφρόλουτρο έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή