Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

It's a HAUL again!!

Γεια σας κορίτσια μου!!




Και επιτέλους βρήκα χρόνο για να σας δείξω τα πραγματάκια που πήρα κυρίως στο τέλος Ιανουαρίου που κατέβηκα Αθήνα και υπήρχαν πολύ καλές προσφορές στα καλλυντικά! Πάμε




THE BODY SHOP 



Πρώτη μου στάση ήταν τα αγαπημένα Body shop που υπεραγαπώ και υπερλατρεύω για την ποικιλία τους, τις υπέροχες και ξεχωριστές μυρωδιές τους (ειδικά τα body butters τους είναι εξαιρετικά!!) και πήρα το γαλάκτωμα σώματος Shea Body Whip το οποίο μυρίζει φρεσκάδα, τη μάσκα μίας χρήσης Vitamin E Sink-in Moisture Mask for all skin types την οποία δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και ένα από τα αγαπημένα μου σφουγγαράκια ή λούφα ή bath lily ή όπως αλλιώς το λένε σε ροζ χρώμα! Πρέπει εδώ να πω ότι έχω δοκιμάσει διάφορα τέτοιου είδους σφουγγάρια πιο οικονομικά από το super market και πιο ακριβά και μόνο αυτά του the body shop με έχουν αφήσει πλήρως ευχαριστημένη αφού κάνουν πολύ αφρό και δε διαλύονται μέσα σε ένα μήνα!


FRESH LINE



Πήγα στα Fresh Line χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, ήθελα απλά να δοκιμάσω έστω και κάτι από αυτή την εταιρεία! Δυστυχώς όταν πήγα στο κατάστημα της Ερμού ήταν γεμάτο κόσμο οπότε δεν μπόρεσα να μονοπωλήσω την πωλήτρια και να της πιάσω κουβέντα (όπως κάνω συνήθως!!) γιατί είχε πολύ κόσμο να εξυπηρετήσει και εγώ είχα λίγο χρόνο στη διάθεσή μου και έτσι αποφάσισα να πάρω κάτι από το Fresh Beauty Bar. Πήρα την Facial Peeling Mask (Κρεμώδης μάσκα απολέπισης προσώπου) με βανίλια και κουκούτσι αμυγδάλου και 30ml από το χύμα γαλάκτωμα σώματος ροδάκινο! Η κοπέλα μου έδωσε και τρία δειγματάκια με γαλακτώματα σώματος Έρεβος, Καλυψώ και Φαίδρα!


SEPHORA & HONDOS CENTER





Δεν μπόρεσα να κρατηθώ... επηρεασμένη από πολλά blogs και πολλή δαφήμιση είπα να δοκιμάσω τον ορό για τελειοποίηση της επιδερμίδας με LR 2412 + Perline P της L'Oreal. Η πρώτη εντύπωσή μου είναι καλή αλλά θέλω να το τεστάρω λίγο καιρό ακόμα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη!










Πήρα και την παλέτα Catrice Absolute Eye Colour - 090 Before or After Eight? η οποία έχει αυτά τα υπέροχα ευκολοφόρετα και ανοιξιάτικα χρώματα που βλέπετε και θα κάνω σίγουρα review τις επόμενες μέρες!
Stay tuned!!









Ήθελα πολύ καιρό να αποκτήσω ένα από τα bronzers της Too Faced και να που βρήκα την ευκαιρία αφού τα Sephora είχαν το Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder στην απόχρωση Milk Chocolate  αν θυμάμαι καλά στη μισή τιμή γιατί είναι στην παλιά συσκευασία ( η καινούρια συσκευασία είναι χρυσή!). Το milk chocolate είναι η πιο light εκδοχή του συγκεκριμένου bronzer, είναι τελείως ματ χωρίς καμία λάμψη και μυρίζει σαν σοκολάτα!! Δίνει ένα πολύ ωραίο φυσικό αποτέλεσμα στα κοψίματα και μου αρέσει πάρα πολύ αν και δεν είχα ανάγκη από ένα ακόμη bronzer!!





Έψαχνα καιρό να βρω μια μάσκαρα για να σετάρω τα φρύδια μου και στο 35% του Sephora αποφάσισα να δοκιμάσω τη Speed Brow από Benefit η οποία έχει λίγο χρώμα και μπορεί να φορεθεί και μόνη της στα φρύδια χωρίς να έχετε βάλει μολύβι ή σκιά για να τα σχηματίσετε και δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα!








Στα Sephora της Ερμού είχε κάποια από τα βερνίκια νυχιών της Sally Hansen μόνο με 5€ το ένα και πραγματικά το μετάνιωσα που πήρα μόνο ένα το 217 Pink Pong! Ακόμα πήρα από τα Hondos ένα βερνίκι για nail art από τη Radiant No03 το οποίο είναι ιδανικό για γαλλικό και σχέδια αφού έχει ένα πολύ μικρό και λεπτό πινελάκι.... α και είναι μαύρο! Να σας πω την αλήθεια μου αυτό κατα λάθος το πήρα γιατί νόμιζα ότι ήταν κανονικό βερνίκι... δεν είχα προσέξει ότι ήταν για nail art!!




ΔΙΑΦΟΡΑ






Έκανα και μια στάση στo κατάστημα της Flormar στο Μοναστηράκι και πήρα ένα ροζ καθημερινό και ευκολοφόρετο κραγιονάκι από τη σειρά Pretty Cream and Glaze Lipstick - P311! Δεν τρελάθηκα με τη σύνθεσή του αλλά είναι πολύ όμορφο το χρώμα του!











Ακόμη ένα κραγιόν που ήταν δώρο με το Marie Claire Φεβρουαρίου από την Oriflame Colour Drop στην απόχρωση Melting Pink! Πανέμορφο ελαφρύ χρωματάκι, ενυδατικό και αφήνει πολύ ωραία αίσθηση στα χείλη!










Και τέλος ανακάλυψα ένα μικρό μαγαζάκι της πόλης μου που έχει προϊόντα I love... και πήρα το Raspberry & blackberry Nourishing Body Butter το οποίο ανυπομονώ να δοκιμάσω μόλις μου τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα! Έχει πολύ ωραία φρουτένια μυρωδιά και είναι ότι πρέπει για άνοιξη και καλοκαίρι!!






Ουφφφφφφφφ αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα και ελπίζω να μη σας κούρασα! Θα κάνω σίγουρα reviews για αρκετά από αυτά αλλά πείτε μου και εσείς αν θέλετε κάποιο συγκεκριμένα αφήνοντάς μου ένα σχόλιο!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά να μου πείτε τη γνώμη σας??

Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου