Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Tag Game (Το παιχνίδι της αγάπης) & 14 Valentines Questions Tag

Γεια σας κορίτσια μου!!







Οι τελευταίες μέρες ήταν αρκετά στρεσαρισμένες και με πολύ τρέξιμο οπότε είπα να χαλαρώσω λιγάκι τις λίγες ωρίτσες που μου μένουν και τι καλύτερο από ένα ή μάλλον δύο tag και μερικές ερωτησούλες!! Το πρώτο λοιπόν είναι το Tag Game ή Παιχνίδι της αγάπης και με έκανε tag η πολύ γλυκιά Τζένη από το tzen89.blogspot.gr!!

  Κανόνες του παιχνιδιού:
1)Αναφέρουμε την κοπέλα που σε έχει κάνει tag
2)Απαντάμε στις ερωτήσεις
3)Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.


Οι ερωτήσεις της Τζένης είναι:
1)Αν είχες τη δυνατότητα φέτος να πας διακοπές που θα πήγαινες;
Στη Χαλκιδική θα ήθελα πάρα πολύ να πάω και θα το κάνω κάποια στιγμή αλλά μάλλον όχι φέτος!

2)Ένα προϊόν ομορφιάς που θέλεις να αποκτήσεις το 2014;
Τη μάσκα Youthmud Tinglexfoliate Treatment! Είναι πανάκριβη το ξέρω αλλά θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω ακόμα και σε δείγμα για να δω αν όντως αξίζει τα λεφτά της και το ντόρο!

3)Ένα προϊόν ομορφιάς που μίσησες το 2013;
Δεν μου αρέσει η λέξη μισώ και δε νομίζω πως έχω νιώσει ποτέ μίσος για ένα προϊόν αλλά κάποια στιγμή θα κάνω ποστ με τα προϊόντα που με απογοήτευσαν!

4)Τι αποκόμισες από τη χρονιά που μας πέρασε;
Συνειδητοποίησα ότι η χρονιά που μας πέρασε μου δίδαξε πολλά... το πιο σημαντικό είναι ότι μπορώ να κάνω πράξη πολλά περισσότερα πράγματα από όσα πίστευα αρκεί να το θέλω και να μην είμαι απαθής αλλά να αρπάζω κάθε ευκαιρία!

5)Ένα συναίσθημα που έχεις ανάγκη να νιώσεις μέσα στο νέο έτος;
Έχω πραγματικά την ανάγκη να νιώσω πραγματικά ευτυχισμένη και απελευθερωμένη από όλα τα άγχη και τις σκοτούρες!


Οι δικές μου ερωτήσεις:
1)Τι θέλεις να αλλάξει στη ζωή σου φέτος?
2)Ποιο προϊόν περιποίησης ή μακιγιάζ δεν το αλλάζεις με κανένα?
3)Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο?
4)Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα?
5)Τι είναι το blogging για σένα?


Εγώ με τη σειρά μου κάνω tag τα εξής blog:


*Δεν μπόρεσα να βρω άλλα blogs που δεν έχουν ήδη κάνει αυτό το tag!!





Και το δεύτερο tag είναι από την επίσης πολύ γλυκιά Πέννυ και το ανανεωμένο blog της thebeautyslap.blogspot.gr η οποία έφτιαξε μόνη της αυτό το tag και την ευχαριστώ πολύ που με tagαρε!!
Αυτό αφορά τον Άγιο Βαλεντίνο αλλά εγώ θα το γενικεύσω λίγο και δε θα μιλήσω μόνο για αυτή τη μέρα!! Πάμε να δούμε και τις δικές της ερωτήσεις...

1)Σου αρέσει η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου; 
Βασικά δεν τη θεωρώ γιορτή... γιορτή γα μένα είναι τα Χριστούγεννα, το Πάσχα κλπ. Αυτή τη μέρα τη θεωρώ απλά τη μέρα των ερωτευμένων όπως είναι πχ η 21η Μαρτίου η ημέρα της ποίησης!
2)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο που σου έχουν κάνει; 
Ήταν μια αλυσίδα για το λαιμό χρυσή με μια μικρή καρδιά και δεν μου το έκαναν δώρο του Αγίου Βαλεντίνου αλλά σε επέτειο!
3)Ποιο ήταν το χειρότερο δώρο που σου έχουν κάνει;
Δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει τέτοιο δώρο... Όλα μου άρεσαν γιατί για μένα η κίνηση και η σκέψη μετράει! 
4)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο που έχεις κάνει;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο που να ήταν καλύτερο!
5)Ποιο ήταν το χειρότερο δώρο που έχεις κάνει;
Αν θεωρούσα ότι κάποιο από τα δώρα μου ήταν χάλια δεν θα το έδινα ποτέ!
6)Με τι έχεις συνδυάσει αυτήν την γιορτή;
Με στολισμένες με καρδούλες και τριαντάφυλλα βιτρίνες και τηλεοπτικά πλατώ! 
7)Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γιορτάσεις αυτήν τη μέρα; 
Ένα ρομαντικό δείπνο με τον καλό σου!
8)Τι δεν σου αρέσει στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου;
Είπαμε δεν το θεωρώ γιορτή...
9)Προτιμάς να την περνάς μόνος, με τη σχέση σου ή με παρέα;
Εντάξει η αλήθεια είναι πως με τόσες καρδούλες τριγύρω αν είσαι μόνος σου βουλιάζεις πιο πολύ στη μοναξιά σου οπότε θα πω με σχέση ή πολύ καλή παρέα!
10)Προτιμάς να σου δίνουν δώρα ή να σου εκφράζουν μέσα από απλά πράγματα αυτό που θέλουν;
Για μένα τα δώρα δεν έχουν καμία σημασία για αυτό και πλέον σπάνια κάνω δώρα! Ο άλλος μπορεί να σου δείξει και με ένα βλέμμα ή ένα άγγιγμα την αγάπη του!
11)Θεωρείς πως είναι όντως η μέρα των ερωτευμένων; 
Όπως είπα και παραπάνω προτιμώ να τη θεωρώ ως τη μέρα των ερωτευμένων παρά ως γιορτή!
12)Αν είχες τη δυνατότητα να κάνεις οποιοδήποτε ξεχωριστό δώρο, ποιο θα ήταν αυτό;
Ένα ακριβό αμάξι! (Ξέρετε τώρα πως κάνουν οι άντρες με τα αμάξια!!)
13)Προτιμάς να περάσεις αυτήν την μέρα στο σπίτι ή σε κάποιο μέρος έξω; 
Όπως τύχει... δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση!
14)Ποιο καλλυντικό εκφράζει για εσένα αυτήν τη γιορτή; 
Το έντονο κόκκινο κραγιόν!


Αυτές ήταν οι ερωτησούλες και κάνω tag όποια από εσάς θέλει να το κάνει!!

Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου