Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

It's Cristmas Time Tag

Γεια σας κορίτσια μου!!

Πρέπει ήδη να έχετε καταλάβει πόσο πολύ μ'αρέσουν τα tag αφού μέσα σε δύο μήνες αφότου δημιούργησα το blog μου είναι το τρίτο που κάνω!!
Και γι'αυτό το tag είμαι υπερβολικά χαρούμενη γιατί το έφτιαξε μόνη της η πολύ γλυκιά Έφη από το Efi Loves Beauty και έχει να κάνει με τα Χριστούγεννα!!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τις ερωτησούλες....




1)Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία?

 Η Χριστουγεννιάτικη Ιστορία με τον Jim Carey (ξέρετε με το γέρο Σκρουτζ που τον επισκέπτονται τα τρία πνεύματα του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος...)

2)Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα?
Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω συνδέσει τα Χριστούγεννα με τη μυρωδιά της κανέλας και του πορτοκαλιού!

3)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ?
Το δώρο το οποίο έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη μου και με έκανε πολύ πολύ χαρούμενη ήταν το πρώτο δώρο που μου έκαναν οι γονείς μου όταν ήμουν 3-4 χρονών και ήταν μία Barbie Πριγκίπισσα! Ακόμα θυμάμαι το πόσο χαρούμενη με είχε κάνει...

4)Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι?
Αναμφισβήτητα το All I want for Christmas is You της Mariah Carey!



5)Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων?
Όσο ήμουν μικρή απολάμβανα πολύ περισσότερο τα Χριστούγεννα γιατί ήταν πιο ανέμελα οπότε όλα τα Χριστούγεννα των παιδικών μου χρόνων για μένα είναι ανεκτίμητα!

6)Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό? 
Η μάχη είναι μεταξύ των μελομακάρονων και του μπακλαβά... Θα έλεγα λίγο περισσότερο αγαπημένος είναι ο μπακλαβάς!

7)Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου?
Αστέρι πάντα αλλά του χρόνου λέω να κάνω μια αλλαγή και να βάλω αγγελάκι!

8)Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο?
Ψεύτικο!

9)Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια?
Χρωματιστά για το δέντρο και άσπρα για τους εξωτερικούς χώρους(αυλές, μπαλκόνια, φυτά)!

10)Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων?
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη συνήθεια... Ή θα βγω για καφεδάκι ή για ψώνια ή ότι κάτσει!

11)Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών? 
Με γεμίζει χαρά η προετοιμασία... το να στολίσω το σπίτι και το δέντρο, να κάνουμε σχέδια για τις μέρες των γιορτών και φυσικά να κάνω βόλτες στα μαγαζιά ενώ όλες οι βιτρίνες και οι δρόμοι είναι στολισμένοι... μαγεία!

12)Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα?
Δεν ξέρω ακόμα... μάλλον θα είναι έμπνευση της στιγμής και σίγουρα θα έχει σκούρα ή κόκκινα χείλη!

13)Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη?
Δεν θυμάμαι καθόλου! Βασικά δεν θυμάμαι καν αν πίστευα ποτέ στον Άγιο Βασίλη!


Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου... Και ήρθε η ώρα να κάνω και μερικά blogs tag...


Ελπίζω να σας άρεσε και φυσικά μπορείτε να το κάνετε όλες αν σας άρεσε κι εσάς ακόμα και αν δεν σας έχω tagάρει!


Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου