Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

November Favourites

Γεια σας κορίτσια μου!!

Ο μήνας που τώρα τελειώνει μου έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα. Είχε τα πάνω του και τα κάτω του, τα απρόβλεπτα και τις εκπλήξεις του,τους τσακωμούς του, τη γκρίνια του αλλά και τις τρυφερές στιγμές του, τη γρίπη του (που είναι και της εποχής!) και τα ευχάριστα του γιατί επισκέφθηκα φίλους και μέρη απ'το παρελθόν που είχα πολύ καιρό να συναντήσω. Και τελικά το συμπέρασμα.... όλα γύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν!!

Οπότε όπως καταλαβαίνετε το μακιγιάζ ήταν το τελευταίο που με απασχολούσε αλλά επειδή είμαι και εθισμένη (ναι το δηλώνω!) μου ήταν αδύνατο να μη βαφτώ καθόλου. Παρακάτω θα σας δείξω λοιπόν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο Νοέμβριο. Ας ξεκινήσουμε...



ΠΡΟΣΩΠΟ

MAKE UP FOREVER Mat Velvet Matifying Foundation
Πολύ ωραίο μεικάπ για λιπαρές επιδερμίδες, καλυπτικό και με υπέροχη υφή. Με λίγα λόγια ένα φανταστικό προϊόν!

THE BODY SHOP Bronzing Powder 03
Πολύ ωραίο ματ bronzer με το οποίο δίνω χρώμα στο πρόσωπό μου και το χρησιμοποιώ και για κοψίματα.

ESTEE LAUDER Silky Powder Blush in 12 Rossete
Αρκετά ελαφρύ κοραλοροζ ρουζ ίσα για να έχω λίγο χρώμα στα μάγουλά μου


MAC Mineralize Skin Finish in Soft and Gentle και 
SEPHORA Stippling Brush
Το αγαπημένο highlighter σε μορφή πούδρας για να δώσω λάμψη στα ζυγωματικά και στο πάνω χείλος και τον τελευταίο καιρό το απλώνω με το συγκεκριμένο πινέλο για μια πιο ελαφριά λάμψη. Το πινέλο αυτό είναι τέλειο και για κρεμώδη προϊόντα. 


ΜΑΤΙΑ & ΧΕΙΛΗ


MAC Mineralize Concealer NW20
Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με μαύρους κύκλους και πρηξίματα στην περιοχή των ματιών οπότε αυτό το concealer μου δίνει την κάλυψη που θέλω και φωτίζει την περιοχή των ματιών μου.

MAYBELLINE Color Tattoo in Pink Gold
Αυτή ροζ κρεμώδης σκιά ήταν η τέλεια βάση για το

KORRES Professional Liquid Eyeliner
Που το λατρεύω και έχω κάνει αναλυτικό review εδώ

ARTDECO Perfect Color Lipstick No 07
Ένα ακόμα πολύ αγαπημένο κραγιόν το οποίο σας έδειξα στο τελευταίο μου haul εδώ και αυτό ήταν το φθινοπωρινό μου μακιγιάζ με απλά μάτια και έντονα χείλη για το μήνα που μας πέρασε.



ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ



Supersoft Cream & Oil Σαμπουάν Schwarzkopf
Ένα σαμπουάν που άλλαξε τα μαλλιά. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα πηγαίνετε στο review μου εδώ

Bettina Barty Hand & Body Lotion Vanilla
Κάνει το δέρμα μου απαλό, το ενυδατώνει και η μυρωδιά του είναι ανεπανάληπτητη και κρατάει όλη την ημέρα μη σας πω και την επόμενη!

The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser SPF 30
Είναι μια αρκετά πηχτή κρέμα ημέρας που χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι σαν αντηλιακή λόγω του υψηλού δείκτη προστασίας και συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ αλλά σαν κρέμα/μάσκα νύχτας σε μεγαλύτερη ποσότητα γιατί τώρα πια δεν έχω ανάγκη τόσο την προστασία αλλά την ενυδάτωση και τη λάμψη που δίνει στο πρόσωπό μου την επόμενη μέρα. Το μόνο αρνητικό της είναι η υπερβολικά όξινη πορτοκαλένια μυρωδιά της

Erre Due Speed Dry Top Coat
Στεγνώνει αμέσως και δίνει μια υπέροχη γυαλάδα στα νύχια μου και το μανικιούρ μου κρατάει άνετα 4-5 μέρες χωρίς να ξεφτίζει.



Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα αυτό το μήνα???


Φιλάκια πολλά!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου