Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

My night skincare routine (Η βραδινή μου περιποίηση προσώπου)



Γεια σας κορίτσια μου!! Το ξέρω έχω χαθεί αλλά τι να κάνουμε, πολλές φορές life happens και μας βγάζει εκτός προγράμματος, πόσο μάλλον εμένα που δεν είμαι καθόλου οργανωτική. Σε προηγούμενά μου ποστ σας έδειξα την πρωινή μου περιποίηση προσώπου και την εβδομαδιαία μου ρουτίνα, οπότε δεν θα μπορούσα να μη σας δείξω και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ κάθε βράδυ στο πρόσωπό μου πριν πέσω για ύπνο.


L'Oreal Ideal Glow Αισθησιακό λάδι καθαρισμού: Το πρώτο πράγμα που κάνω πριν κοιμηθώ είναι να αφαιρέσω όλο μου το μακιγιάζ. Αυτό το λαδάκι ντεμακιγιάζ μου αρέσει πολύ και είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ. Αφαιρεί τέλεια όλο μου το μακιγιάζ είτε αυτό είναι έντονο είτε πιο καθημερινό, χρησιμοποιώ μόνο τα χέρια μου για να το απλώσω σε όλο το πρόσωπο και δε χαλάω ένα σωρό δίσκους ντεμακιγιάζ και δεν αφήνει καμία λιπαρότητα στο δέρμα μου.
Apivita cleansing Κρεμώδης αφρός καθαρισμού με ελιά και λεβάντα: Πάντα μετά το λαδάκι (ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν ντεμακιγιάζ χρησιμοποιήσω) πάντα πλένω το πρόσωπό μου με ένα καθαριστικό. Ο κρεμώδης αφρός της Apivita είναι εκπληκτικός και μυρίζει τόσο ευχάριστα!! Τον χρησιμοποιώ σε πρόσωπο και μάτια, δεν με τσούζει καθόλου και αφαιρεί ότι μπορεί να μην έχει αφαιρέσει το ντεμακιγιάζ μου.
Nuxe Gentle Toning Lotion with rose petals: Σειρά έχει η τονωτική λοσιόν και δεν είναι άλλη από αυτή που χρησιμοποιώ και στην πρωινή μου ρουτίνα. Απευθύνεται σε ξηρά δέρματα βέβαια (την είχα πάρει κατα λάθος), αλλά καθαρίζει, ενυδατώνει το δέρμα μου και είναι τόσο ήπια που τη χρησιμοποιώ και στα μάτια, που με έχει αφήσει απόλυτα ευχαριστημένη.
Korres Κρέμα ματιών με άγριο τριαντάφυλλο: Είναι μια κρέμα ματιών για λάμψη, λεπτές γραμμές και μαύρους κύκλους με spf 15 που είχα πάρει σε ένα πακετάκι προσφοράς μαζί με την ενυδατική προσώπου. Δεν με έχει ενθουσιάσει και παρατήρησα ότι όταν τη χρησιμοποιώ και το πρωί, κατα τη διάρκεια της μέρας με έτσουζαν τα μάτια μου, οπότε προτίμησα να τη χρησιμοποιώ μόνο βράδυ.
Korres Wild Rose 24-hour Moisturizing Brightening Cream: Είναι για λιπαρά δέρματα και την αγαπώ!! Τη χρησιμοποιώ το βράδυ γιατί είναι λίγο παχύρευστη και το πρωί που ξυπνάω το πρόσωπό μου είναι τόσο λείο, απαλό και φωτεινό!! Πολλές φορές, κυρίως όταν δε βάφομαι, τη χρησιμοποιώ και το πρωί και είναι εξίσου υπέροχη, αλλά μου βγάζει λίγη λιπαρότητα.
Victoria Silk Touch lip balm - Cotton Candy: και φυσικά τελευταίο είναι το ενυδατικό χειλιών. Το συγκεκριμένο μου αρέσει πολύ, μυρίζει υπέροχα, δεν είναι βαρύ στα χείλη και τα ενυδατώνει τέλεια.


Αυτή ήταν η βραδινή μου ρουτίνα κορίτσια μου. Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιείται στη βραδινή σας περιποίηση???




2 σχόλια:

  1. Τελευταία προσπαθώ να αγοράζω προϊόντα για το βραδινό καθαρισμό προσώπου ώστε να τον βαριέμαι λιγότερο γιατί τα βράδια που είσαι κουρασμένη είναι πολύ δύσκολο να κάνεις ένα σωστό καθαρισμό.. Ψάχνω μία κρέμα ματιών για το βράδυ..και ο korres ακούγεται καλή λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σετάκι του Κορρέ το είχα πάρει κι εγώ για κανονικά-ξηρά δέρματα βέβαια. Σ'εμένα συνέβει το αντίθετο από εσένα...η κρέμα ματιών μου έκατσε μια χαρά για βράδυ ενώ η κρέμα προσώπου ενώ στην αρχή ήταν τέλεια μετά από αρκετό καιρό μου έβγαλε ευαισθησία στα μάγουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή