Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

TMI Tag (Too Much Information Tag)



Σήμερα σας έχω ένα tag, που έπρεπε να έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό, αφού πάνε τρεις μήνες σχεδόν από τότε που με tagαρε η πολύ γλυκιά Φαίη από το Just Beauty by Fay! Κάλιο αργά παρά ποτέ δε λένε??



1)Τι φοράς τώρα;
Λευκό σορτσάκι, φούξια μπλουζάκι και σαγιονάρες.

2)Ήσουν ποτέ ερωτευμένη; 
Ήμουν και συνεχίζω να είμαι ερωτευμένη κάθε μέρα και πιο πολύ.

3)Είχες πότε κάποιον απαίσιο χωρισμό;
Όχι, είμαι από τα 16 μου με τον ίδιο άνθρωπο και ο μεγαλύτερος χωρισμός μας είχε κρατήσει 5 μέρες μόνο!

4)Πόσο ύψος έχεις;
1.68

5)Πόσα κιλά είσαι;
58

6)Έχεις τατουάζ;
Όχι και δεν νομίζω ότι θα κάνω ποτέ. 

7)Έχεις percing;
Μόνο τις τρύπες στα αυτιά μου που πρέπει να έχουν κλείσει και αυτές γιατί δεν φοράω σκουλαρίκια.

8)Αγαπημένη σειρά;
Grey's anatomy και How I met your mother. 

9)Κάτι που σου λείπει;
Η ξεγνοιασιά...

10)Αγαπημένα συγκροτήματα;
Δεν έχω αγαπημένα συγκροτήματα. 

11)Αγαπημένο τραγούδι 
Nothing else matters από Metallica

12)Πόσο χρονών είσαι;
24 θα είμαι για δυο εβδομάδες ακόμα!!

13)Τι ζώδιο είσαι;
Καρκίνος (7 Ιουλίου είναι τα γενέθλιά μου!)

14)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλλο;
Πάντα μου άρεσαν οι πιο παραδοσιακοί και brutal άντρες.

15)Αγαπημένος ηθοποιός; 
O Hugh Jackman

16)Αγαπημένο χρώμα; 
Ροζ, μπλε και κίτρινο

17)ΟΤΡ (με ποιούς δύο ανθρώπους θέλω να είμαι μαζί) 
Με τον καλό μου και την κολλητή μου!

18)Δυνατή ή απαλή μουσική;
Ανάλογα με τη διάθεση.

19)Που πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;
Κοντά στη θάλασσα

20)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
Από 10 λεπτά μέχρι 1 ώρα.

21)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Από 10 λεπτά μέχρι μισή ώρα το πολύ.

22)Έχεις μπει πότε σε καβγά;
Όχι.

23)Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Είχα πολύ ελεύθερο χρόνο όταν ξεκίνησα και συνειδητοποίησα ότι αυτό που πραγματικά μου άρεσε είναι να συζητάω για θέματα ομορφιάς και τι καλύτερο από το να μοιραστώ την αγάπη μου με άλλες κοπέλες έχουν το ίδιο πάθος με μένα!

24)Ποίοι είναι οι φόβοι σου; 
Ο μόνος μου φόβος είναι ένας να μη χάσω από τη ζωή μου τους ανθρώπους που αγαπάω.

25)Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις; 
Οι ορμόνες μου!!! Μπορεί να μην υπάρχει λόγος αλλά εγώ κάτι θα βρω για να κλάψω!!!

26)Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς; 
Εχθές το βράδυ. 

27)Ποια σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger; 
Το όνομά μου είναι Αναστασία και Stacey με φώναζαν κάποιοι πολύ καλοί μου φίλοι στο σχολείο! Μου άρεσε οπότε το κράτησα! 

28)Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
Τα Ματωμένα Χώματα της Διδώς Σωτηρίου.

29)Τελευταία σειρά που είδες;
Modern Family

30)Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Η μαμά μου.

31)Αγαπημένο φαγητό;
Κρέας με πατάτες στο φούρνο.

32)Μέρος που θέλεις να επισκεφτείς; 
Χαλκιδική.

33)Που ήσουν πριν;
Για μπάνιο με τη μητέρα μου.

34)Σου αρέσει κάποιος;
Ναι, ο άνθρωπός μου.

35)Τελευταία φορά που σε προσέβαλαν; 
Δεν με έχουν προσβάλει ποτέ μπροστά μου αλλά μόνο πίσω από την πλάτη μου!

36)Αγαπημένη γλυκιά γεύση;
Σοκολάτα.

37)Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Όχι.

38)Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Έπαιζα βόλεϋ στο σχολείο.

39)Αγαπημένο μου κόσμημα;
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο κόσμημα. Αγαπώ όλα μου τα κοσμήματα το ίδιο.

40)Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Εχθές!


Ελπίζω να μάθατε λίγα περισσότερα πράγματα για μένα μέσα από αυτό το tag και θα χαρώ πολύ να διαβάσω και τις δικές σας απαντήσεις αν θέλετε να το κάνετε ή αν το έχετε ήδη κάνει!
Μέχρι το επόμενο ποστ σας φιλώ γλυκά!



2 σχόλια:

  1. ωραίες απαντήσεις έδωσες , αχ αυτες οι ορμόνες ότι θέλουν μας κάνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες απαντήσεις! δεν ήξερα ότι σε λένε Αναστασία! Φιλάκια συνονόματη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή