Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

February Favourites

Γεια σας κορίτσια μου!!



Ελπίζω να περάσατε όμορφα το τελευταίο διήμερο της Αποκριάς και να γιορτάσατε τα Κούλουμα τρώγοντας πολλά σαρακοστιανά την Καθαρά Δευτέρα αφού ο καιρός μας τα χάλασε και δεν μπορέσαμε να πετάξουμε χαρταετό!! Γυρίζοντας όμως και πάλι στην καθημερινή ρουτίνα και κάνοντας μια ανασκόπηση στο Φεβρουάριο (που ήταν ένας πολύ αδιάφορος αλλά και ανεξήγητα αγχώδης μήνας για μένα...) συνειδητοποίησα ότι το μακιγιάζ μου ήταν πολύ απλό αυτό το μήνα και χρησιμοποίησα προϊόντα που είναι κλασικά και πολύ αγαπημένα μου! Πάμε να τα δούμε....






Olay essentials refreshing face wash: Ένα αναζωογονητικό καθαριστικό προσώπου σε μορφή gel για τον καθημερινό καθαρισμό της επιδερμίδας με εκχυλίσματα από αλόη και αγγούρι, που απομακρύνει αποτελεσματικά τα υπολείμματα μακιγιάζ και ρύπων. Το λάτρεψα αφού άφηνε το πρόσωπό μου καθαρό, απαλό, δροσερό και η μυρωδιά του είναι εκπληκτική!

Too faced Natural Eye Neutral Eye Shadow Collection: Ήταν από τις πρώτες high end παλέτες μου και είναι all time αγαπημένη μου! Περιέχει εννιά σκιές (τρεις ματ και οι υπόλοιπες shimmery) σε πανέμορφες ροζ, χρυσές, καφέ και ουδέτερες αποχρώσεις, ότι χρειάζεστε για να κάνετε ένα απλό καθημερινό ή ένα ωραίο βραδινό μακιγιάζ χρησιμοποιώντας μόνο αυτή την παλέτα. Όσο για την απόδοσή τους και για το πως γράφουν οι σκιές απλά δεν έχω λόγια! Αν δεν έχετε κάποια παλέτα από Too faced σας συνιστώ να δοκιμάσετε μια και δεν θα χάσετε (ειδικά με τις εκπτώσεις που κάνουν τα Sephora είναι και value for money!!).

Essence I Love stage Eyeshadow Base: Μια βάση για σκιές η οποία με έχει βολέψει απίστευτα και κάνει πολύ καλή δουλειά. Έχει μπεζ χρώμα σαν κονσίλερ οπότε δημιουργεί μια πολύ καλή βάση καλύπτοντας φλεβίτσες και κοκκινίλες του βλεφάρου, οι σκιές διαρκούν περισσότερο και γράφουν πιο έντονα! Και κοστίζει μόνο 3-4€, τι άλλο να ζητήσεις??

Clinique Stay-matte Sheer Pressed Powder oil-free: Αναμφισβήτητα η πιο ωραία πούδρα για σετάρισμα που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Τη χρησιμοποιώ πάνω από έξι μήνες και δεν θέλω να την αλλάξω με καμία! Έχει πολύ ωραία ελαφριά σύσταση, δίνει μέτρια κάλυψη και με κρατάει ματ για πολλές πολλές ώρες!

Artdeco Perfect Color Lipstick No 07: Αυτό το μήνα έκαναν τη διαφορά τα σκούρα χείλη μου! Ένα υπέροχο σκούρο βυσσινί κραγιόν που μου πηγαίνει απίστευτα με υπέροχη υφή, ενυδατικό που δεν ξηραίνει τα χείλη, με πολύ καλή διάρκεια αφού φεύγει μόνο αν φάτε ή αν πειράζετε συνέχεια τα χείλη σας (όπως κάνω εγώ!!) και όταν φύγει αφήνει ένα απαλό κόκκινο χρώμα στα χείλη σαν να είναι δαγκωμένα! Κάθε φορά που το φοράω όλοι μου λένε πόσο μου πηγαίνει!

Erre Due Silky Eye Pencil 01: Όποτε ήθελα να τονίσω λίγο περισσότερο τα μάτια μου χρησιμοποιούσα αυτό το μαλακό μαύρο μολύβι μολύβι. Μένει στη θέση του όλη μέρα και είναι το μοναδικό που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να τονίσω την εσωτερική γραμμή του πάνω βλεφάρου αφού γλιστράει σαν όνειρο και το χρώμα του είναι έντονο μαύρο!

MAC Sheertone Mineralize Blush - Plum Foolery: Τα σκούρα χείλη δεν θα πήγαιναν με κανένα άλλο ρούζ παρά μόνο με το αγαπημένο Plum foolery. Ένα υπέροχο cranberry κάπως κοκκινωπό ρουζάκι με χρυσά shimmer που δίνει μια υπέροχη λάμψη στα μάγουλα. Ταιριάζει απίστευτα στο ανοιχτό μου δέρμα και είναι αρκετά pigmented. Υπέροχο!


Μερικά swatces από τα αγαπημένα μου!!






Και δύο τελευταία αγαπημένα μου είναι το αφρόλουτρο Perlier Sandalwood Shampoo & Shower gel για το οποίο έχω κάνει αναλυτικό review και μπορείτε να δείτε εδώ γιατί το λάτρεψα και η κρέμα χεριών Cera di Cupra Hand Cream που ήταν πραγματικά βάλσαμο για τα χέρια μου! Η κρέμα αυτή έχει πλούσια υφή, απορροφάται σχεδόν αμέσως από το δέρμα προστατεύει τα χέρια από εξωτερικούς παράγοντες, από την ξηρότητα και από τη γήρανση. Η μυρωδιά της μου θυμίζει μέλι ή κερί μέλισσας και τη λατρεύει και η μητέρα μου που ταλαιπωρεί τα χέρια της πολύ περισσότερο από εμένα!


Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας το μήνα που μας πέρασε??

Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου