Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

13 Favourites of 2013

Γεια σας κορίτσια μου!! 




Δεν θα μπορούσε να τελειώσει αυτός ο μήνας, ο πρώτος μήνας του 2014 και να μην έχω κάνει μια σύνοψη των προϊόντων που αγάπησα και χρησιμοποίησα πιο πολύ μέσα στο χρόνο που μας πέρασε. Πάμε να τα δούμε λοιπόν...






1. Vaseline Cocoa Radiant Rich Body Butter: Έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στα body butters και θεωρώ ότι τα καλύτερα είναι αυτά του The body shop(λατρεύω καρύδα και μάνγκο!!) αλλά πέρυσι το συγκεκριμένο προϊόν ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη. Απλώνεται πανεύκολα, απορροφάται αμέσως, ενυδατώνει το δέρμα μου και έχει τέλεια μυρωδιά!
2. Erre Due Speed Dry Top coat: Απλά το λατρεύω! Οποιοδήποτε βερνίκι και αν βάλω μόλις απλώσω αυτό το top coat στεγνώνει μέσα σε 5 λεπτά το πολύ, δίνει μια υπέροχη γυαλάδα και κάνει το μανικιούρ να διαρκεί για τουλάχιστον 5 μέρες.
3. Wella 2-Days-Volume Blow Dry Spray: Είναι ένα σπρέι σαν λακ που το ψεκάζεις σε βρεγμένα μαλλιά και ενεργοποιείται με τη θερμότητα από το πιστολάκι για να δώσει όγκο! Πραγματικά κάνει δουλειά σε μένα. Δίνει όγκο στα λεπτά μου μαλλιά και το χτένισμά μου διαρκεί πολύ περισσότερο από ότι αν χρησιμοποιήσω μια απλή λακ.
4. Naomi Campbell Signature Perfume: Υπέροχο, εξωτικό, αισθησιακό, γλυκό, γυναικείο άρωμα! Απλά τέλειο!






5. MAC Highlighter - Soft & Gentle: Ήταν το πρώτο highlighter που αγόρασα και το λατρεύω! Όσα κι αν δοκιμάζω πάντα γυρνάω σε αυτό. Αφήνει μια υπέροχη χρυσή λάμψη στα ζυγωματικά και μου αρέσει να το απλώνω και στο ντεκολτέ!
6. Sephora Taupe Model No6: Τη συγκεκριμένη παλέτα τη χρησιμοποίησα πάρα πολύ το 2013 γιατί περιέχει τα αγαπημένα μου χρώματα για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Οι σκιές που περιέχει είναι μια σαμπανιζέ για highlighter, 2 shimmery καφέ ένα πιο ανοιχτό και ένα λίγο πιο σκούρο, μια shimmery ροζ και μια ματ καφέ-σοκολατί. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν γράφουν πολύ έντονα αλλά για τα λεφτά της (νομίζω γύρω στα 10 την είχα πάρει σε κάποια προσφορά) είναι μια χαρά!
7. MAC Mineralize Blush - Dainty: Ένα όμορφο ροζ ρουζάκι με λάμψη που δίνει στα μάγουλα ένα υπέροχο χρώμα και κρατάει όσες ώρες και να το φορέσω!





8. Radiant Softline Waterproof Lip Pencil - 05 Raspberry: Παρ'όλο που έχω μικρά σχετικά χείλη και θα έπρεπε να χρησιμοποιώ μολύβια χειλιών για να τα μεγαλώνω λίγο και να φαίνονται πιο πλούσια, σπάνια το κάνω γιατί πολύ απλά πάντα το ξεχνάω! Αυτό το μολύβι είναι ακριβώς στο χρώμα των χειλιών μου (my lips but better για την ακρίβεια!) και μπορώ να το φοράω με οποιοδήποτε κραγιόν. Είναι αδιάβροχο και δεν φεύγει εύκολα από τα χείλη οπότε κάνει και το κραγιόν μου να διαρκεί περισσότερο!
9. MAC Lipstick - Creme cup: Είναι ένα υπέροχο ευκολοφόρετο καθημερινό ροζάκι από τα cremesheen της Mac. Απλώνεται σαν βούτυρο, είναι ενυδατικό και λατρεύω την αίσθηση αυτών των κραγιόν στα χείλη μου! Το βάζω επίσης και όταν κάνω έντονα smoky μάτια για βράδυ!
10. Clinique Stay Matte Sheer Pressed Powder Oil free - 02 Stay neutral: Η αγαπημένη μου πούδρα από όσες έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής! Παρέχει καλή κάλυψη και κρατάει το πρόσωπό μου ματ για αρκετές ώρες  οπότε και το μακιγιάζ μου διαρκεί πιο πολύ!
11. MAC Mineralize Concealer NW20: Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με την περιοχή των ματιών μου ούτε σακούλες, ούτε μαύρους κύκλους μόνο κάποιες λεπτές γραμμές που προς το παρόν δεν με απασχολούν ιδιαίτερα. Αυτό το concealer είναι ελαφρύ μεν αλλά αρκετά καλυπτικό για μένα και δεν ξεραίνει την περιοχή των ματιών μου! Το λατρεύω και ναι το δηλώνω είμαι φαν των προϊόντων της Mac.



12. Elvive Extraordinary Oil: Το πιο ωραίο λαδάκι για τα μαλλιά που έχω χρησιμοποιήσει το 2013! Έκανε τα μαλλιά μου λεία και απαλά χωρίς να τα βαραίνει και η μυρωδιά του ήταν υπέροχη και έμενε στα μαλλιά. Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να το ξαναγοράσω οπωσδήποτε γιατί λείπει στα μαλλιά μου!
13. Clinique High Impact Mascara: Την είχα σε δειγματάκι αλλά μου κράτησε σχεδόν έξι μήνες. Στην αρχή δεν με ενθουσίασε αν και έκανε όλα όσα ήθελα στις βλεφαρίδες μου δηλαδή έδινε όγκο, μήκος και τις έκανε πιο πυκνές. Από τότε όμως που μου τελείωσε και χρησιμοποιώ άλλες κατάλαβα πόσο καλή δουλειά έκανε! Δεν λένε ότι όταν χάνεις κάτι τότε το εκτιμάς? Αυτό ακριβώς έγινε με αυτή τη μάσκαρα.



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου της χρονιάς που μας πέρασε! Μου ήταν πολύ δύσκολο να τα περιορίσω σε μόνο 13 γι'αυτό και θα κλέψω λίγο και θα αναφέρω ακόμα 2: το Korres Professional Liquid Eyeliner και το review του εδώ και το Supersoft Cream & Oil Σαμπουάν από τη Schwarzkopf και το αντίστοιχο review εδώ, προϊόντα που αγάπησα εξίσου το 2013.


Εσάς ποιά ήταν τα αγαπημένα σας τη χρονιά που μας πέρασε? 


Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου