Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Empties #1

Γεια σας κορίτσια μου!!

Τις τελευταίες εβδομάδες κατάφερα να τελειώσω κάποια προϊόντα και σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας για να σας πω την άποψή μου και φυσικά να σας πω αν θα τα ξαναγόραζα ή όχι.
Ας πάμε λοιπόν να τα δούμε...





Fa Cream&Oil Silk&Magnolia Intensively Caring-Cream Bath
Ένα αφρόλουτρο με πολύ ωραία μυρωδιά, άφηνε το δέρμα απαλό και μου άρεσε πάρα πολύ. Σίγουρα θα το ξαναγόραζα.


Oral B Στοματικό διάλυμα δοντιών και ούλων
Εκτός από την περιποίηση των μαλλιών, του σώματος και του προσώπου είμαι αρκετά σχολαστική και με την υγιεινή του στόματος μου. Το συγκεκριμένο στοματικό διάλυμα βοηθά στη μείωση του σχηματισμού πλάκας, στην πρόληψη της τερηδόνας και έχει γεύση μέντας που δεν είναι πάρα πολύ έντονη.Μου άρεσε πάρα πολύ και θα το ξαναγόραζα.


Clean&Clear Morning Energy Καθημερινή απολέπιση για έλεγχο της γυαλάδας
Είναι ένα απαλό scrub το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση με lemongrass και εκχυλίσματα φρούτων. Καθάριζε το πρόσωπό μου από βρωμιά και λιπαρότητα και ήταν αρκετά καλό αλλά μάλλον δεν θα το ξαναγοράσω γιατί δεν μ'αρέσει να χρησιμοποιώ scrub κάθε μέρα στο προσωπό μου, νιώθω ότι αφυδατώνεται.


Aromacare Honey&Lemon Natural Shower Gel Valley
Άλλο ένα αφρόλουτρο σε travel size που το πήρα από τα Hondos μαζί με μια κρέμα σώματος της ίδιας εταιρείας. Δεν μου άρεσε καθόλου... δεν έκανε σαπουνάδα, η μυρωδιά του ήταν αδιάφορη και δεν έκανε τίποτα στο δέρμα μου οπότε δεν πρόκειται να το ξαναγοράσω.


The Body Shop Vitamin C Daily Moisturiser SPF30
Για την κρέμα αυτή σας έχω μιλήσει και στα αγαπημένα Νοεμβρίου εδώ. Μου άρεσε πιο πολύ σαν κρέμα νύχτας γιατί για μέρα μου έβγαζε αρκετή λιπαρότητα και έκανε λευκό το πρόσωπό μου λόγω του δείκτη προστασίας. Δεν θα την ξαναγόραζα γιατί η πολύ έντονη όξινη μυρωδιά της δεν μου άρεσε καθόλου.



Maybelline Color Tatto 24hr - On and on bronze
Είναι από τις πρώτες κρεμώδεις σκιές που αγόρασα και την έχω τουλάχιστον 4 χρόνια οπότε λογικό ήταν να ξεραθεί. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι σκιές γιατί είναι σταθερές, αδιάβροχες και δεν μαζεύουν στα κουκουλωτά μου μάτια. Σίγουρα θα τις ξαναγοράσω σε άλλες όμως αποχρώσεις γιατί η συγκεκριμένη δεν μου πολυάρεσε. 


Maybelline The Falsies volum' express Flared Mascara
Ήταν από τις αγαπημένες μου μάσκαρες αυτό το χρόνο. Έδινε μήκος, όγκο, τις γύριζε και ήταν έντονα μαύρη. Σίγουρα θα την ξαναγοράσω κάποια στιγμή.


Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner
Μου άρεσε πάρα πολύ... είχε ωραία λεπτή μύτη, έντονο χρώμα και κρατούσε πολλές ώρες χωρίς να μεταφέρεται οπότε θα το ξαναγόραζα.


Αυτά ήταν άδεια μου προϊόντα....  Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά???


Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου